• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63069
+
-

رتبه‌های برتر کشوری  به معلمان البرزی رسید

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: ۲ معلم این استان در جشنواره تجربیات برتر مدارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
«سالار قاسمی» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ماندانا شالبافان دبیر زبان انگلیسی دبیرستان قلم‌چی و مهناز نوری دبیر مطالعات اجتماعی دبیرستان دکتر اسپرورین البرز موفق شدند در این جشنواره به رتبه برتر
 دست یابند.
وی تصریح کرد: معلمان البرزی در این جشنواره با ۲ طرح با عنوان استفاده از ارزشیابی خلاقانه به منظور تقویت مهارت شنیداری دانش‌آموزان و تفکر خلاقانه شرکت کردند و برای استان افتخار آفریدند.
قاسمی بیان کرد: این جشنواره در ۲ محور تجارب سنجش و ارزشیابی و ابتکارات فردی و حرفه‌ای معلمان در مدارس برگزار شد.
وی عنوان کرد: این جشنواره با هدف توسعه و تعمیق دانش و توانمندی عمومی در زمینه ارزشیابی، تغییر نگرش دانش‌آموزان و معلمان اجرا شد.
قاسمی ارتقای سطح عملکرد معلمان در به‌کارگیری شیوه‌های صحیح ارزشیابی، شناسایی و کاربست شیوه‌ها و الگوهای موفق، ایجاد انعطاف و تنوع در شیوه‌های ارزشیابی و فراهم کردن زمینه لازم برای تبادل تجربیات کارکنان آموزشی را از دیگر اهداف جشنواره کشوری تجربیات برتر مدارس ذکر کرد.
وی افزود: در آیین اختتامیه این جشنواره که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، از معلمان البرزی با اهدای لوح تجلیل شد.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان و فرهنگیان البرزی در طول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در جشنواره‌ها، المپیادهای علمی کشوری و جهانی و مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآنی و نانو با کسب رتبه‌های برتر درخشیدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید